پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228363
برخي هم‌صدا با آمريکا، اسراييل و منافقين سپاه را مي‌کوبند/رسما اعلام کنند سپاه از عرصه اقتصاد کنار مي کشد
تاریخ انتشار : 1396/04/17 09:22:18
نمایش : 1406
رئيس سازمان بسيج مستضعفين گفت: برخي هم صدا با آمريکا، اسراييل و منافقين سپاه را مي کوبند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، سردار غلامحسين غيب پرور، شامگاه جمعه در مراسم اولين سالگرد بازگشت پيکر مطهر شهيد مدافع حرم و حريم آل الله بسيجي عباس آبياري در مصلاي بزرگ نماز جمعه شهريار، طي سخناني با برشمردن ويژگي هاي انقلاب اسلامي گفت: در راه پيروزي انقلاب اسلامي اتفاقات سختي افتاد، شما مردم پاي آرمان ها و امام خود ايستاديد، هنوز از دوران جنگ زمان زيادي نگذشته است.

وي با اشاره به اينکه مردم در هشت سال جنگ تحميلي ايستادگي کردند، گفت: جنگ تمام شد و سياست ميدان داري کرد، آن جا هم شما مردم ايستادگي کرديد، در تير ۷۸ هم عده اي آمدند انقلاب را با تابلو انقلاب و اسلام به قربان گاه ببرند، اما مردم ايستادگي کردند، ١٠ سال گذشت، فتنه سهمگين ۸۸، به بهانه تقلب در انتخابات رخ داد و هزينه هاي فراواني بر انقلاب تحميل کردند، چه کساني که خطا کرده و چه کساني که تعمدا اين اقدام را انجام دادند، سبب خوشحالي دشمن شدند، آن جا نيز مردم وارد صحنه دفاع از انقلاب شدند.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين با بيان اين که آمريکايي ها ديدند مردم در جنگ نظامي و ساير عرصه ها کم نياوردند، اضافه کرد: آن ها متوجه شدند که اين انقلاب، يک انقلاب ايدئولوژيک و ديني است و لذا نسخه اي پيچيدند که با گروه هاي تکفيري و از طريق جنگ ايدئولوژيک به حساب اين انقلاب برسند، در روزهاي اول، تکفيري ها با زبان خشونت، توفيقات زيادي داشتند، اين ها اهل مذاکره نيستند، اما مگر آزادگان عالم مي توانستند باور کنند، که با نام پيامبر رحمت(ص) بيايند و سينه مردم را بشکافند و جگر در بياورند و قتل و غارت و تجاوز به نام اسلام انجام دهند.

سردار غيب پرور اضافه کرد: اين جا بود که دوباره فرزندان امام(ره) قيام کردند و از گوشه و کنار ايران اسلامي و فرزندان ولايتمدار امام و رهبري به خوبي ماجرا را فهميدند و دانستند هدف آن ها بدون ترديد نابودي اسلام، اضمحلال انقلاب اسلامي و خشکاندن ريشه انقلاب اسلامي بود و لذا اين بچه ها همت کرده و قيام کردند.

وي با تاکيد بر اين که مدافعين حرم تصميم بزرگي در زندگي خود گرفتند، افزود: براي دفاع از اسلام به خارج از مرزهاي جمهوري اسلامي رفتند و کار مستشاري کردند، اين انسان هاي شريف، در اعتقاد و ايمان عيار خود را نشان دادند، اين ملت و اين مردم ويژگي هاي فرواني دارند که اين ويژگي ها باعث شده امريکا نتواند به آن ها صدمه بزند.

برخي هم صدا با آمريکا، اسراييل و منافقين سپاه را مي کوبند

رئيس سازمان بسيج مستضعفين گفت: اگر اين مردم و شهدا و بچه هاي رزمنده و بچه هاي شهيد در روز عاشوراي ۶۱ بودند، سر سيدالشهدا(ص) بالاي دار نمي رفت، پسر پيغمبر(ص) شهيد غفلت مردم زمان خود است، سيدالشهدا(ع) قرباني غفلت مردم شد، اما در اين دوران اين اتفاق نيفتاد.

وي گفت: دار و ندار خانواده شهدا براي انقلاب رفت، اين شهدا رفتند تا ما از خواب غفلت بيدار شويم و هم صدايي با امريکا، اسراييل و منافقين نکرده و سپاه را نکوبيم، کوبيدن سپاه براي کسي آبرو و ارتقاء مقام اجتماعي نمي آورد، متهم کردن سپاه به بهانه هاي مختلف، جهل و ندانم کاري نيست، به خئد بياييد.

سردار غيب پرور گفت: امروز کسي نمي تواند از بلندگوهاي رسمي و در آشکار اظهار مخالفت با ولايت فقيه بکند، اما اين جايگاه رفيع و مبارک، چگونه تضعيف مي شود، با خود فکر کنيم، زماني که ولايت فقيه به ما مي فرمايند در امور اقتصاد چه کار کنيم و ما گوش نمي دهيم، وقتي که راه توليد و اشتغال را به ما نشان مي دهند و ما ضد آن رفتار مي کنيم، تضعيف ولايت فقيه است.

وي با بيان اين که مردم دوران سخت و پر مشقتي را طي کردند، تا انقلاب به اين جا رسيده است، گفت: رزمندگان اسلام، عاشقانه از ولايت و ارزش ها دفاع مي کنند، حال برخي حرف از سازش مي زنند.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين با اشاره به فرمايشي از اميرالمومنين(ع) گفت: افرادي که هنگام ياري رهبر خود بخوابند، با لگد دشمن بيدار مي شوند، مردمي که اهل غفلت شدن و همه داشته هاي معنوي آن ها به تاراج برود، ضعيف خواهند شد، قدر مردم را بدانيم، اين چنين مردمي که با درصد بالايي در انتخابات شرکت مي کنند، قابل تقدير هستند.

رسما اعلام کنند سپاه از عرصه اقتصاد کنار مي کشد

وي با بيان اين که راي مردم راي به نظام بود، افزود: هرکس با هر گرايشي به انقلاب اسلامي و خط مبارک شهدا راي داد و اقتدار و سرافرازي ايران را خواستار بود، نبايد هدف ما جز سرافرازي نظام باشد.

سردار غيب پرور با بيان اين که برخي در پي تضعيف سپاه هستند، گفت: انقلاب ما يک هدف متعالي دارد، هدف تعالي بخش انقلاب ما فراهم کردن زمينه ظهور آقا امام زمان(عج) است، ما مي خواهيم اسراييل نباشد و آمريکا سر جاي خود بنشيند، ما عزت مي خواهيم و خدا به ما داده است، چند تروريست ناچيز ترقه بازي کردند، فرزندان سپاه با قدرت وارد شدند و همه آن ها را دستگير کردند.

وي خطاب به کساني که سپاه را نقد مي کنند، گفت: دوست نداريد، سپاه در عرصه هاي اقتصادي وارد شود، رسما اعلام کنيد که براي پيشرفت کشور، سپاه وارد عرصه اقتصادي نشود، آيا واقعا قضاوت ها منصفانه است، آيا شما هزاران ميليارد تومان بدهي خود را قبول نداريد، کسي از شما خواسته است، آيا کسي از شما مطالبه کرده است، انصاف داشته باشيد.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين گفت: سپاه در عرصه هاي مختلفي چون نفت و گاز، تونل و راه آهن فعاليت مي کند اگر مي خواهيد بکشند کنار، رسما اعلام کنيد تا کنار بکشند.

وي گفت: شهدا يک مسير را براي ما باز کرده اند تا ما در آن مسير بتوانيم خدمت بيشتر انجام دهيم، قدر اين مسير را بدانيم و آن را اجر بنهيم.

دانا

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html